مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:252021-12-28سياسي

فارس من| شورا و شهرداری برای احداث مرکز زنان بی خانمان اقدام کنند


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز هرچه سریعتر نسبت به ایجاد یک مکان مناسب برای استقرار این قشر از جامعه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد در هشتمین نشست کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد:  همه دستگاه ها باید برای کاهش مشکلات اجتماعی تلاش، و از هر فرصتی برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند.

وی با انتقاد از نبود یک مرکز برای استقرار زنان بی پناه که در حوزه تعهدات شهرداری اهواز است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز برای تحقق این امر، هرچه سریعتر به ایجاد یک مکان مناسب برای استقرار این قشر از جامعه اقدام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: برای اشتغال افراد بهبود یافته از مواد مخدر نیز به همراهی تمامی ارگان ها نیاز است و در کنار حمایت دولت، سازمان های مردم نهاد و خیران نیز باید ورود کنند.

  نجاتی بیان کرد: خیران می توانند با ایجاد فرصت شغلی تنها برای معتادان بهبود یافته، از نابودی زندگی این افراد جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شورا و شهرداری برای احداث مرکز زنان بی خانمان اقدام کنند

فارس من| شورا و شهرداری برای احداث مرکز زنان بی خانمان اقدام کنند